Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

ΒΑΡΝΑΒΑΣ- ΑΜΕΣΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ από τα καμμένα δέντρα

Ώρια στροφής Βαρνάβα προς Καπανδρίτη
Ήταν τέλη Ιουλίου κι εγώ οδηγούσα από Βαρνάβα προς Καπανδρίτι, ξαφνικά πάνω σε αυτή την στροφή είδα μπροστά μου ένα καμένο ξεραμένο δέντρο πάνω στο οδόστρωμα κι άρχισα να πατάω τα φρένα για να το αποφύγω. Η ψυχή μου πήγε στην κούλουρη.
Πήρα αμέσως την Πυροσβεστική τους ενημέρωσα,  να μεριμνήσουν γρήγορα για αποφυγή  ατυχήματος και με την ευκαιρία τους παρακάλεσα να κόψουν και να απομακρύνουν και τα υπόλοιπα δέντρα. Μου συνέστησαν να πάρω την τοπική Κοινότητα του Βαρνάβα κι αυτό έκανα.
Στην επιστροφή μου από Καπανδρίτι με ευχαρίστηση διαπίστωσα πως η πυροσβεστική είχε απομακρύνει το δέντρο από το οδόστρωμα, αλλά όχι τα υπόλοιπα δέντρα που φαίνονται στην φωτογραφία. Προφανώς είναι αρμοδιότητα της τοπικής Κοινότητας η οποία αν και έχει ενημερωθεί σχετικά δεν έχει φροντίσει μέχρι σήμερα να τα κόψει. Αν πέσουν και κτυπήσουν κάποιο διερχόμενο αυτοκίνητο ή άνθρωπο ποιος θα ευθύνεται?  ΑΜΕΣΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ, παρακαλούμε άλλη μια φορά για κοπή και απομάκρυνση των δέντρων πριν είναι αργά.